16 Temmuz 2007 Pazartesi

ŞENOL CİVELEK VE KOMŞUSU İBRAHİM ABİ


Gariban sofrası be işte.kavunu kestikte karpuzu kesmek için Trakyalı Şenol,u bekledik.

İbrahim abi iyi bir arıcı ama hala yeni birşeyler ögrenebilirmiyim diye beni görmek istemiş.gelin görünki ben pazar günü kafa agrısından geberiyordum.adam gelmiş ziyarete kovanların içini felan merak ediyor,dedim bakalım.bakarken ikici sefer kusmaya başladım oturduk.ama gözlerimden uyku akıyor.abi ben biraz yatayım kendime geleyim.adamın yanında sanki surat yapıyormuşum gibi oldu.yattım uyudum iyileşip kalktım.ortalıgı toparlamışlar,yapılacak iş kalmamış.sadece Şenol,un Maraşatan Ahmet abimizden gelen Karniyol F1 leri getirdigi kovanlara aktardık.benimkilerden biri karniyol F1 yumurta attıktan sonra niyeti bozup yumak olup meme yapmış ana üzerine kovandan alıp onuda İbrahim abiye hediye ettim.çok sevindi.

Çok şükür şimdi iyim.hastalık ne kadar zor be şu hale bakarmısınız.Ahmet efendi yerlerde yatarkende çekmiş.birde çekmesini bilse.güzel foto olmayınca haberde yapasım gelmiyor.benim arılıktan Vizeye hareket ettik sırada İbrahim abi ve Şenol,un arılık var.hemen şimdi degil,sonra::))

2 yorum:

  1. Yüce rabbim işte... Bu kadar gezersen... İyi ki başın ağrımış sadece... Neyse 2-3 arı soktu mu bir şeyin kalmaz.. Geçmiş olsun demeye bile gerek yok geçmiş zaten...

    YanıtlaSil