10 Temmuz 2007 Salı

YUSUF GÜRBÜZ ARILIĞINDAN GÖRÜNTÜLER


Bence böyle bir arılık üklemizde kimsede yoktur diyebilirim.Yusuf bey çok çok şanslı biri.ve arıları çalıştıgı yerin içinde.ve zaman ayırmasına bile gerek yok öğlen yemeklerinde insan bir sürü iş yapar.paydostan sonra yüz metre yürü gir arılığa.Allah daha iyi etsin,çok güzel.

Aspir denilen bitki heralde bunun tohumlarından yakıt yapılıyormuş.toprak ne kadar ilginç degilmi acı biberde var toprakta balda yagda zehirde.

Aspiri ben ilk defa gördüm.Yusuf bey Tarım Bakanlıgında çalışıyor,ve çalıştıgı yerde tarım ürünleri deneniyor verimleri degişik metotlar yaparak nasıl artıyor,yani deney merkezi diyebilirsiniz.

artık çekimler bitti arılıgın dışına doğru çıktık maskeler çıkarıldı.

Halil Bilen,buldu "arı bakanı"nı poz veriyor işte.kırmadım kendisini.::))

Bu arada Yusuf beyden kovanlarına verdigi iki anayı geri aldım.hala kafesten çıkmamış anaları başka kafeslere aktararak Gebze"ye getirdim.biri Mugla biri Eskişehir yerlisi analar.

Yusuf beyin ana üretiminide denetledim,larva tutturma oranı yüksek,çıtayı çektiginizde arı kaplı oluyor dedim silkelede herkes görsün memeleri.hem denetleme adabınada uysun demi."arı habercisi"olmakta zor."arı bakanı"olmakta.tüm arıcıları kucaklıyorum buradan.

yakında ruşetteki ballarında sagılması lazım.arı sıra geçmiş bee.

Yusuf bey notuna bakıyor bu kutunun içindekiler hangi ırk ana arı diye bende anaları inceliyorum."Halil Bilen"de orada işte.

Halil Bilen basın felan diyor ama fiyasko.bir ara acayip haberi kaçırdılar.anası alınmış ruşetlerden biri bir kaç saniye içinde 5 yerimden soktu.tabi görüntü alamadılar.o haber kaçarmıydı bee.kulagımdan yüzümden ve kafadanda 3 yerden aşılandık.ya bu arılar "arı bakanı"felan şey etmiyor siz anladınız işte.

en çok ruşetler ilgimizi çekti,heralde tüm ruşetleri açmışızdır.

1 yorum:

  1. Kulağına bile arı girdikten sonra fotoğraf çeksen ne olur çekmesen ne olur biz gördük ya yeter... Ama kimseye söylemeyeceğiz... Arıyı öyle bir öldürmüş ki arının yarısı can havliyle kulağın içine gömülmüş..

    YanıtlaSil