5 Aralık 2007 Çarşamba

25 KASIM GÖRÜNTÜSÜ BÖYLEYDİ.

Hava musade ettimi gene aynı görüntüler oluyor.Hala çiçek var,bir kaç sefer gece ayaz oldu ama çiçekleri henüz kavurmadı.Balkondakine sabah bir göz attım,hanımda bari sev ve öpseydin dedi.Yani işler iyi gidiyor yakında hanımı camdanda olsa kameraman yapacam.::)).Balkondakilerde salkım falan yok açınca iki tanesi devriye uçuşuna çıktı hemen ve saat 7,30 isabet almadan donmuş bal verdim ve kapatım.Balkondada 30 civarı arı ölüsü vardı,içerde yavru varmı çıtalarada bakamadım maske yok yanımda,Balkondada maske giyersek sakat olacak,çevre balkonlardan görüp lan bu manyak ne yapıyor dedirtmemek lazım,surat maskesini getirmeliyim köyden.

5 yorum:

  1. kıskançlık kötü bir duygudur. Benimkilerle aynı tarihteki görüntü de ne oluyorki.

    YanıtlaSil
  2. Bir sürü elimde tarihi geçik filim var,çöpemi atayım.Kıskananlar yarışsın buyursunlar efendim.4-5 tane günlügü günceliyorum.Ve güncel haberler yaptıgım site ayın yedisinde bir seneyi dolduracak.Oratada yuvarlak bir rakam olsun diye 600 haberi geçmeyi çalışıyorum,afedersiniz size gazmı yaptı yoksa.Bir yılda yaptığım haber şe an 599 oldu,gerekirse dondururum çalışmaları,bundan sonra kimseye faydam olacagını sanmıyorum çünkü artık bazı şeylerin tekrarı gelecek.Bir senede yapılanlar baştan sona paylaşıldı.

    YanıtlaSil
  3. Selam Ali hocam;
    Siz baakmayın başkalarına yazmaya ve bildiklerinizi bizimle paylaşmaya devam.
    Allah razı olsun.Hürmetler be.

    YanıtlaSil
  4. Doktor beni kasıtlı kızdırmaya çalışıyor hafta sonu,ızgara partisi yapıyoruz İstanbul'da.Aklınca ona sinir olup az yiyecegimi düşünüyor.Muhteşem abi sen ye artanlar bana yeter.

    YanıtlaSil
  5. ne oldi be yav vijdan azabı gibi galiba. Bak bundan sonra senin kızlarla benimkiler aynı gün kamera karşısına geçmesinler söyle onlara. Be mutassıp adamım. Dondurma felan demişsin ben kimle uğraşacam sonra. Hafta sonu kim ne kadar yiyecek konusu ise kameralarca tespit edilip yayınlanacak. Benim siteye yorumlara bir bak.

    YanıtlaSil