11 Aralık 2007 Salı

SADECE YEMEKLER OLSA,BUYRUN KESTANELERİDE GÖTÜRDÜLER.

Doktorlara paydos,herkes kendi doktoru olsun.Mubarek bu kestaneler ben yemedimya bitmediler ne bereketliymiş. Resim çektiğimi sanıp yutkunanların hali nasıl ama.Osman Ünal ise elektirikli petek yapıştırmayı anlatıyor. Buarada Ünal'ın site adresi= http://www.unalmarket.com/

Başka bir not ise aklıma geldi.Davet ettiklerimizden 3 kişi gelemedi,biri Murat Döner işyerinden izin alamamış.Biri İlhami Uyar,okuma varmış çok tanıdığı birinin ,okumadada doktorda yokmuş.Ne götürürsen götür.Bir başka arkadaşımız ise Almanyadan Mehmet Yüksel atla uçaga gel dedim,tamam abi demişti,gelmedigi gibi hala mazerette bildirmedi.Bir dahaki sefere kendileriyle özel ilgilenecem .Olmooru böyle.

1 yorum:

  1. Abi Uçagı kaçırdım pilotun arkasından bagırdım ama duymadı,bir dahaki sefere inşallah.
    Resimler ve Videolar çok güzel cıkmış hepinize teşekkürler ediyorum.
    Hep böyle olalım,birlikten kuvvet doğar.
    Selamlar,saygılar.

    YanıtlaSil