27 Aralık 2007 Perşembe

BENDE ALEMCİ TİPİMİ VAR

abi blogunu izliyorum merakına ve araştırmalarına hastayım hele o koca yemiş dediğin ağaçtan burlarda yetişmiyor pürenleri ise hayretle izledim arı birleştirmeni videoda izledim arkadaşlara anlattım hadi yaaaaa dedilerben memleket ve isim................başarılarının devamını diliyorumnot tava tava hamsi kestane kebap falan iyi güzelde masada rakı göremedim muhabbet rakısız olurmu aşkolsun yani.

ŞAŞIRDIMYOLUN DÜŞERSE MUTLAKA AMA MUTLAKA BEKLERİM
MSN adresim.......................10 kovan da arım var ellerinden öperler

Şimdi mesaj bu,ne demek lazım bir yazayım nerelere gideceğiz.Daha önce bu arkadaşla konuşma tanışmamız olmamıştı.Neden böyle bir yazı yazdı diye düşündüm,düşündüm bizim siteleri takip ede ede beni kendinden biri gibi görüyor.Çokta samimi şekilde rakı arıyor.Madem beni bu kadar sevdiğine göre bizde sevdiklerimize bir yazalım.Şimdi adam internetin başında ve herkesin ayrı bir ruh hali var.

Bana göre içki içenler hastadır,durup dururken niye içerki adam.Ve gene bana göre bali ve tiner çekenle içki içenin farkı yok ki.Neden mi?. iki tarafta kafa bulmaya çalışıyor.Adamın kafa üstünde ama herhalde kaybetti ki arıyor ve bulacak.Bu tür kişilere bazen sağlık kuruluşlarından yardım çağrısı yapılır,bize müracaat edin sizleri tedavi edelim diye.Demek ki bunlarda sorun var.Şimdi deliye deli de ben deli değilim der.Belki içenler bizim sorunumuz yok diye bilir.


Olayın bir başka yanı sağlıklı yaşamak.Bölümüne gelirsek,içki bünyeye acayip zarar veriyor.Özellikle karaciğeri bitirmeye devam ediyor beyinde de acayip hasarlar oluşturuyor.Tarım ilacı içsenizde öldürmeyecek dozda aynı zararları verecek beyin ve karaciğere.Hiç bir faydası olmayan,cebimizdeki çoluk çocuğumuzun rızkını çöpe atıyoruz.


Dini yönünü sorarsanız,birde bu işlerin öbür tarafı var.Allah korusun hele içkili ölenlerin imansız gittiğine zamanında fetva verilmiş,bazen bazıları o kişinin cenaze namazını kılmazlar,kılsanızda fark etmez iman yoksa,ben yaptım oldu demekle olmaz bu işler.İman kişinin her şeyidir ahirette,imanınız varsa Allah sizinle muhatab olacak,imansızların hesap kitabı olmayacak.Sen müslümansan Allahın emir ve yasaklarına uyman lazımdı,sen ne kadar uyuyorsun derseniz,eksikliklerimiz çok fazla,en aza indirmek için çaba harcamak gerekli.Allah tövbe edin.Tövbenizi kabul edeyim der,ne kadar günah olursa olsun siler bu onun çok merhametli olduğunu gösterir. Ama aynı hatada ısrarı sevmez.


Bunları neden yazdığımı sorarsanız madem beni seviyor ve değer veriyorsanız sizi sevdiğim için uyarayım dedim.Kimseyi kırmak,aşağılamak,kötülemek için değil sadece beni sevenlere değer verdiğim içindir.Aslında yazılacak ve anlatılacak bu konu hakkında o kadar çok şey varki böyle resimsiz yazıları uzatmak istemiyorum.Yazmaya kalkar samda ansiklopedi yetmez:::)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder