8 Aralık 2007 Cumartesi

BUDA BENİM ŞEFİM

Şeker yanında tatsız kalır diye tahmin ediyorum.
Şefim bizim komşu pastane kebapçı oldu dedim,bir ziyaret edelim dedi,bende kırmadım,sag olsun bee.
Dr.Muhteşem bey endişelenip duruyormuş bu çocuğun kolostrolü yükselecek diye,beyaz ete takıldık,yarında onun kontrolünde her şey serbestmiş.Dr.konrolünde olunca bir şey yapmıyormuş.
Bazıları nedir senden bu hacı amcanın çektiği desede,yağışlardan gidemedik yanına,kalmış gelmiş ne yapıyorsun sesin soluğun gelmedi pelitliye diye.Bir taraftanda Şefime bıktım bundan,yemek yemez meyvelere geldimi fil gibi diye iltifat etti bence.Bir de kendim gibileri oraya götürüyormuşum,adamın zamanında eriklerine daldılar şimdi adımız çıktı.Bahar yaklaştı be hadi hayırlısı.

1 yorum:

  1. asıl sen yarın nasıl yiyeceksin onu merak ediyorum. Lokmalar boğazına dizilecek :))))

    YanıtlaSil