12 Aralık 2007 Çarşamba

KARAKOVAN KIŞ SALKIMINDA

Bu kovanın bahardada filmini çekmiştim.O zaman Mustafa hocam bal alırkende gel filim çek ve balınıda yeriz demişti.Bal alma zamanı tüm arıcılar yoğun oluyor gidememeiştim.Kısmette kışsalkımında çekmek varmış.Bazıları yani magazinciler ben çekim yaparken korkmuşumda yüzümü kapatmışım filan diyorlar,peki siz o sırada neredeydiniz diye soran yok.Biz sokulma pahasınada olsa o filimleri çekeriz,hem magazincilerle ne uğraşıyorumki.

Not.Bizim sitelerimizi yeni bulan yeni arıcılar öğreniyorum.Benim youtube de 50 tane civarı filimlerim var,yeni başlayan arıcılar için çekildi,kafanıza takılan konuların çoğu uygulamalı ve anlatımlı.Yuo tube de,kullanıcı adım alicik1964.bu isimde ararsanız tüm filimlerime ulaşırsınız,bazıları bayagı izlenmiş,dün akşam fark ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder