3 Aralık 2007 Pazartesi

BU HAFTA ARILARA GİDEMEDİM,KENDİME İZİN VERDİM.

İlginç bir resim,sanki çok önemliymiş gibi,biri niye yolladıki.benide kaşındırdı durup dururken.
İşler iyi gidiyor,yakında seri üretime geçecem,Kadir başkanın beli için yaptığım karışım.İyi geldigini bir tanıdıgına söylemiş birde onada yaptık.
Ofiste pardon pastanede karışımı hazırlerken bir müşteri daha çıktı be.Bu işte ekmek var.Belinde sorun olanlar beni görün.
Cuma gecesi bal doldurmaktan öldüm be.Hiç bir Allahın kuluda yardım etmedi.İş bitti seyretmesi güzel.Bu seneki balın rengine bakın,bu bal Trakyada toplanan bal.Cumartesi yağışlıydı,Pazarda düğün vardı yakın akrabalarımın.Arı çekmedik ama antremansızda kalmadık.Peş peşe şimdide resimden sonra filim,modası başlatıyorum buyrun. http://balcikoyum.blogspot.com/

1 yorum: