14 Aralık 2007 Cuma

67 ÜLKEDEN,YÜZLERCE DEGİŞİK VE İLGİNÇ FOTOĞRAFLAR

Her ülkeden diğişik fotolar var,tek tük görmüştüm,bu gün albümün tamamı denk geldi.İlginizi çekecektir,kafanızde yeni hayaller oluşturacağı vede ufkunuzu açacak kesin. litvanya olması lazım,fener bahçe arılığı yapmışlar.Resimleri kopyalayamıyorsunuz.Linki yan tarafa ekledim ama burayada atayım.Bizdende bir resim var hiç hoşuma gitmedi,o bal alma arabası boyalı olsaydı,bukadar çirkin durmazdı.

http://www.worldbees.com/cgi-bin/apimages/imageFolio.cgi

3 yorum:

  1. BU arkadaş dünya arıcıları adına çalışan biri motorsikletiyle çinden başlamış taa Avrupaya hatta amerikaya kadar gitmiş.Türkiyedende Muhsin hocaya uğramış.

    YanıtlaSil
  2. Adamı duydukta,kaç sefer sitesinede girdim,bu sayfayı yeni buldum,ama kimse inanmak istemiyor.Benim gibi bu sayfayı balamayanlara direk o sayfa linkini koydum.Resimlerin dilini herkes anlıyor,dil bilmesekte resimleri okuyabiliyorum.::)))

    YanıtlaSil
  3. alibey bukadar zamanı bloga nasıl ayırıyorsun hayret ediyorum mustafa kabaoğlu

    YanıtlaSil