18 Aralık 2007 Salı

ARILARA HAZIRLIYORUM AMA,.....

Bu sene ilk defa yedek anaarılarımız oldu.Bunları geç elde ettiğimizden polen stokları ve balları yeterli değiller.Arılara polende bal kadar lazım olan bir madde,biz nasıl sadece ekmekle yaşayamayıp su içiyorsak.Onlarda sadece balla yapamıyor polene ihtiyaçları var.Sadece balı olan bir kovan polensiz sönmeye mahkumdur.Yukarda bir tabağa polen biraz toz şeker ve su koydum.
Demlikteki su kaynıyor,ve tabakta ısınıyor.
İlk başta polenle su düşman gibi duruyorlar sonuç süper oluyor.Acayip lezzetlibir macun çıkıyor ortaya.Poleni olmayan arı çıtaların üzerine konan polenleri petek gözlerine taşıyor.Fazla olsa 5 tabak yersiniz kesin ,bana doktor yasakladığından izinsiz yiyemiyorum.Sadece tadına bakıyorum,bir sefer fazla bakmışım,tabakta kalmadı.
En son durum bu,filmide var aşagıda gelecek ama sistemde sorun var,iki sefer şimdilik kayış attı.Yükleriz inşallah.

Polen hazırlanışı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder