17 Aralık 2007 Pazartesi

CUMARTESİ SOKTULAR BE.

Cumartesi günü balkondakileri bir ziyaret edeyim diye kapıyı çaldık.Vay senmisin gelen,bunlartda yüzde kalmamış,kapıyı açtığımıza pişman ettiler be.
Hem ziyaret edip donmuş bal vereyim hemde çoluk çocuk nasıl sohbet edeceğiz,burnumuzdan getirdiler.Duman falan hikaye her tarafa dalıyorlar bendede surat maskesi var.
Ve daldık çıtalara,one be maşallah,açık kapalı yavru mevcut,ama şun an sağ kolumdan iki tane soktular,bir an önce işimi bitirmeliyim.
Çektiğim çıtada anayıda gördüm,makinayıda küçük oğluma verdim filme aldiye,oda bu fotoları çekmiş.
Çıtayı yerine koydum,ve birbirlerine yanaştırdım.bal verdim donmuş şekilde ve hala iğneler kolumda,biraz bal koyunca beni bırakıp ballara daldılar şu an iğneleri çıkarıyorum geride.
Ve borsayı kapattım,durum iyi.
Bu evin içine girince çektim,aşağıdaki resim bir saat sonrasının.Biraz şişti.
Not.Yazın 50 kovan arıya bakım yap,bir sefer sokmaz.Sorun burada soğuktan kaynaklanıyor.Sen bu mevsimde açarsan az bile yaptı diyenler olmalıydı.Resmen kaşındım yani.Gene bu kutunun 1 ay öncesinin filmi vardı,arıların uçarken yorulanı yüzüme konup dinleniyordu.
Daha sonrada oğluma çekim yapmayı öğrettim,hava sıcaklıgı 9 dereceydi.balı yiyen tur atmaya başladı.Ama çok arı ölüsü var balkonda.Bu kutu bir posta sağlam yavru yapsa.Baharı bulur gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder