16 Aralık 2007 Pazar

HABERSİZ HABERLERLE BURADAYIM

Bu arılığı size yazın tanıtmıştım.Sahibi belediye emeklisi,Gebze'nin tepemanayır köyünden.Benim şimdiye kadar gördüğüm en faal bal satıcısı,münübüsü var,çeker bir anayol kavşagına standını çıkarır,münübüsede bir bez afiş,bir kaç boş kovan,çoktan beri bir türlü denk gelmedi resmini çekip konuşacamda,bu cuma,cuma namazı çıkışı cami avlusunda çarpıştık desem iyi olur.Adamı ararsınız bulamazsınız şu işe bakın,cami avlusunda size çarpıyor.
Baştan bana bal satmaya kalktı,acayip çene var,elinden gelse arısı olmayana bal sattırmayacak,marketlerde dahil.Çünkü onlar balmı,gilikozmu sattığını bilmezlermiş.Benimde katıldığım nıktalar vardı sözlerinin bazı yerlerine.Derken Ben Ali Türk dedim.Arıcıyım filan deken iş birliklere geldi.Dediki bunlarda iş yok bir iş yapacaklarıda yok,ne istiyorsun bal paketleme,peki birliğe gittinmi yok üyemisin yok,bizim işler hep böyle,efendim devlet karşılıksız hibe veriyor,falan filan,sadece at.Evet devlet Avrupadan gelen bir para var,bunu proje karşılığı veriyor,yapacagınız iş 100 milyarsa 50 milyarı karşılıksız benden diyor,ama sen bu işe başlarken,sendede 50 milyar olmalı,sen işi bitirdikçe ben bana düşeni yapacam.Al sana 50 milyar demiyor yani.Birlik yol katettikçe parça parça para veriyor..Devlet bu
hibeyi şahışlarada yapıyor,kişi başına 75 milyara kadar olması lazım.Yani kişi tek kendi şahsına bir projesi varsa,75 milyarı benden diyor.Birliklere 300 milyar olması lazım.

Gülersin beleş hibeyi duydunya,Birliğin yolunu bilme ama eleştir.

1 yorum:

  1. Cemalettin Buldur meslektaşımıza kolay gelsin aynen dediklerine katılıyorum ali bey ama biz bunları eğitinceye kadar kendimiz eğiliriz gibime geliyor,istikbal eğitimli bilgili araştırıcı yeni kuşaklarda onlar inşallah işi daha ileriiye ve zirvelere taşıyacaklardır.kolay gelsin.

    YanıtlaSil