3 Aralık 2007 Pazartesi

FELÇ OLMUŞ ANAARI

Bu anaarı karniyol F1 di.Temmuz ayında kovana kabul edilmiş ve sorunsuzdu.Arıları ağustos ayında sığırlığa getirdim.Bir hafta sonu kovanların önünde geziyordum,çok sarıca arı giriyordu.Geniç delik varsa daraltma yaparken bir baktım kovandan 10-15 cm ilerde 3-4 arı uğraşıp duruyor.İnceledim içinde anaarı var ve felç olmuş.Neden oldu bir sürü düşündüm ve bir şeye karar verdim,yoksa dosya devamlı açık kalacak kafamda,faili meçul olarak,yani dosyayı kapatacak sebeb var.O kadar düşündümki sarıcallar içeri girdiginde anaarıyı sokup felç etmişler.Başka altarnatif yok.Ben yedim siz ister yiyin ister yemeyin,bence dosya kapandı.

1 yorum:

  1. Hiç düşünme; filmin sonunda kesin felç olmuş bu ana. Senide boyunun 150 katı kadar yüksek bir yerden aşağı düşürseler kesin felç olursun.

    YanıtlaSil