16 Aralık 2007 Pazar

ALİ'CİM AMAN DÜŞERSİN DİYORDU,DERDİ BAŞKA TABİ HURMALARI HALLETTİM AMA.

Tamam hacı amca düşmem merak etme,şurda ağız tadıyla birkaç hurma yiyeceğiz,gölge etme istersen.Ne biçim tatlanmışlar sanki bal diyecem ,bal olmaz.
Yediklerimi gördükçe artık daha fazla dayanamadı ve çekip gitti,ben hala ağaçtayım.Ayrıca benden habersiz muşmulalar toplanmış,bunuda bir yere yazdım haberin olsun dedim içimden tabiki.
Not.Doktor olmadımı ne güzel,olsa başımıza bela,aman dur diye çıkıp kesin ağacı kırardı.

4 yorum:

  1. zavallı adam yaşlılık kötü şey. Adam ağaca çıkmış bir kere ne yapsın.Benide tanımıyoki yardım istesin.

    YanıtlaSil
  2. hacı amcaya gidip ben Ali bak estetik ameliyat oldum nasıl olmuşum desem yermi acaba.

    YanıtlaSil
  3. abi sadece arılarda olmuyor yağmalama herhalde.

    YanıtlaSil
  4. Evet mehmet'cim,görüyorsun bazı yagmacı arılar taaa İstanbuldan kokuyu almış,tebdili kıyafet düşünüyor.Çok haklısın,elimizdeki hurmaya göz dikiyorlar,huy işte.

    YanıtlaSil