22 Nisan 2008 Salı

AH DOKTORUM AH,GIYMATINI BİLEMEDİK

Yavhu nereden bileydim bu adamın meşur olunca herkesin peşine düşecegini.Nerdende mezun ettik,heralde hata yaptık,inşallah şöhret başını döndürmez::))
Doktorum o ana degil Alaman başbakanı geri gel.Anaarıların senin Tekirdağ Ereglisinde::)))
Haberlerde bangır bangır bizim mezunu konuşmuş tüm gün.
Bunlar yetmiyormuş gibi filimcilerde peşinde.
Bakalım bu işin sonu ne olacak.
Ne çırakmışta kıymetini bilememişim::(((
Abi bir sorunun varsa bana alo de,halledelim::)))
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

6 yorum:

  1. dünya arıcılar camiası adına başarılar tebrikler(congratulations

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem abinin bu derece ünlü bir arıcı olacağı kimin aklına gelirdi. Medarı iftifarımız oldu. neyseki ben de onunla aynı kurstan mezun oldum. Övünecek bir seyimiz var. Yarıldık abi...

    YanıtlaSil
  3. AliOsman abi bonserviste almamıştık beleşe gitti,nereden bileydim böyle ünlü olacagını,ekmek yiyemedik üstünden.

    Oktaycım benimde övünülecek şeylerim var,onu ben mezun ettimdi,bu yeter bana.Asıl kendisi yarılmayı bırak gülmekten kırıldı::)).

    Heralde bu kadar uzun gülmemiştir hayatında.

    Yanlız şu an her an karşı bir saldırıya hazır olmalıyım,su uyur çırak uyumaz::))

    YanıtlaSil
  4. hakikaten güzel olmuş ellerinesağlık yapanların. Gülmekten ter içinde kaldım gerçekten.Eli abi be korkma be yav senin çırak sana kıyarmı hiç:)

    YanıtlaSil
  5. BRAWO YANİ.TAKDİR ETMEK GEREKİR.YURT DIŞINDA BİZLERİ TEMSİL EDECEK ARI DOSTLARININ OLMASI BİR TÜRK OLARAK GÖĞSÜMÜ KABARTTI.NE MUTLU Kİ ALİ TÜRK'E ÖĞRENCİLERİ BÖYLE ULUSLARARASI ÜNE KAVUŞMUŞ.

    YanıtlaSil
  6. Saolasın Emin abi.Size nasıl teşekür etsem bilemiyorum.Bize bizim gibiler lazım abi,piyasada bir sürü diplomalı hıyarto var işte bir işe yaramıyorlar.

    YanıtlaSil