9 Nisan 2008 Çarşamba

SAÇMALARDAN SEÇMELER

Unutulmak ne kadar zor,biliyorsunuz uzun zamandır sizlerle görüşmek nasip olmadığı gibi birbirimizden de haber alamadık.İnsan mektup yazamazsa da bir haber salardı.Biliyorsunuz bir sürü arım var 50-60 kovan falan bunlara bakmak çok zor.Tabi siz bunları bilemezsiniz.Eskiden daha çok arı vardı da yavaş yavaş düşüyorum,çünkü bu sıralar kovanlara plakamı barkot mu ne çıktı neredende çıktı anlamış degilim.Neyse sizin birkaç arınız var nerden bileceksiniz çok arı derdini.Kışa girmeden arılık yapmıştım ayrıca arılıkla ilgili dünya kadarda resim yüklemiştim arılıkta hazırlıklar yaparken.O kadar arılık resminden sonra siz benim ne arılığı nede arılarımı gördünüz.Gerçi dostlarımızda hiç sormadı senin arıların nerede diye.

Ben kırk yıllık arıcı değilim,çünkü yaş kırk olmadı.Kırk yıllık arıcılarla benim bir farkım yok.
Geçen sene laf aramızda arılarım hep kırıldı ben bunları çok iyi sakladım kimsenin ruhu duymadı.Yalnız moralim acayip bozuldu bal teşviği ve anaarı teşviğinin kalkması hiç iyi olmadı ufak ufak nemalanıyorduk.

Bu yazıyı kayboldun sitene dön diye bir faks aldım onun için yazdım.Faksı çekenler çok değerli ve kıymetli dostlarım Doktor Murat Turunç bey ve Büyük şef Muhteşem çakır beyler fakS çekmişler.Canlarım benim buradayım burada.Hasretime dayandığınıza teşekkür ederim geldim be buradayım.

Arılarımı sorarsanız durumları çok iyi bir çıta olanlar var,iki üç,hatta dört çıta bile arım var.Satacağım bunları.Yavaş yavaş azaltayım arıyı.Kovanlara plaka uygulaması artık palavraya da sınır getirdi.Yakında takke düşecek kel görünecek.

Ne demişler itibarımı kaybedeceğime paramı kaybedeyim.Bence bu yazı saçma.Paran varsa itibara gerek yok ki.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

1 yorum:

  1. Bu yazıya gelen hiç bir yorumu yayınlamadım bir seni degil merak etme.

    YanıtlaSil