4 Nisan 2008 Cuma

KARMA HABERLER

Söz köstebekten açılmıştı,hain desem köstebege ayıp olacak yav.Neyse hain köstebek doktorumun enginarları yemiş.Dedim doktorum daha ben hiç yemedim köstebek ayıp etmiş.Yemedinmi be,yok abi manavken sattım ama pahalı meret eve getiremedik.İlk buluşmamızda yedirecem dedi.Cumartesi beni almaya geldiginde,bir kutu bunu buzdolabina koy gel gidelim dedi bir haftadır enginar yiyorum::))Muhteşem abi teşekürler,gittiginde hain köstebegede selamlar iletiver::))
Pınar Hisar dönüşü Murat Çakır kardeşimizi evine bıraktık.Mustafa Kabaoğlu abimizde bir ara bende çok "anaarı kafesi"var vereyim demişti.İlk eline geçeni şefe vermiş bunu gerekli yere ulaştır diye.Sağ olsunlar ,her ikisinede teşekürler.
Sandıkların kapak tahtalarını biçtirdim::)))
Artık sandıklara kapak yapacam hepside sarı lacivert boyalı olacaklar::)))
Bu gün gezerken bir evin bahçesinde görüp çektim be ne güzel lale::))
Balkon sosyetesi iyi,ekmek elden su gölden misali kek ve şurup verdim gene.
Ruşet eşleştirme kutusu arayanlar var alın size kutu::))Dondurma kutusu be.
Anaarı kutularına çıtayı bu karakovan veya dağ tipi denilen kovan örecek.Fakat elimde kapaklar için aldığım 10 cm lik tahtalar var.
Tahtaların arasına kanal açtım,ayrıca kontrapılak parçasını deniz tutkalıyla zımbaladım.
Geçen sene ilk anaarı üretimindeki aksaklıkları bu senede yaşamak istemiyorum.
Bu yapmış oldugum kovan 20 civarında çıta alacak,birde buna ilave yaptım,karakovana ilavede olurmuş demekki::))
İçine genç bir anaarı,bol besin,tüm çıtaları örsün,bassın yumurtayı,zamanı gelene kadar yavrulu çıtaları arısıyla ufak ufak kutuya atmaya başlayacam.,al yavrulu ve arılıyı ver ham petegi işle babam işle.
Kat idare ederde alt kata 2 cm. ilave çıta koymam lazım.Tahtaların eni yetmedi.Gidişattan daha sonra haberiniz olur inşallah.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder