22 Nisan 2008 Salı

BU İŞ BİTMİŞTİR

Tipine bakıpta korkmayın,çok şeker biridir.Biraz görmüyor hepsi bu.Demekki insan azmettimi elinden hiç bir şey kurtulmuyor.Kıştan tüm hazırlıklarını yaptı,hatta kuyumcu mercegide almış.Bu hazırlıkları sanal ortamda devamlı ilgiyle izledim.Bana hep resimler attı durdu bu nasıl bu nasıl olmuş.Tabi bu arada çet işlerimizde devam etti,arada yengemiz tarafından bir sürü lafta da yemişiz::)))
Çalışmalardan örnek resimlere bir bakın,atölye evin misafir odası tezgahta mobilya yemek masası,malzemelerin alt ratafına bakarsanız yengemi desem ablamı desem az bile söylemiş bana.Benim suçum neki? Doktor evi batırdıysa::)) Muhteşem abi o örtünün üstünde imalatmı yapılırdı be.Yazık olmuş yazık.Resimlerdeki tarihide dikkate almayın.
Resim konusundada bayagı ilerlemeler kaydetmiş.Bakın anlatmak istedigi yerlerden,ben bunu böyle yaptım diye resimle anlatıyor işte.
Yakında apartmandan atmazlarsa iyidir.Daireyi marangozhaneye çevirmiş.
Dondurma kutusundan anaarı eşleştirme kutuları çalışmaları bence hepside süper olmuş.Burada bir katkı olsun diye şunu belirteyim bu tür straforlar yumuşak oluyor dışını boyamalısınız,içinede kaplama yapıştırılabilir,yada çok ince kontra dönülebilir içinede dışınada.
Teknik çizimlerde iyi,ben aşağıdaki resime degişiklik yapayım diye belki yarım saat uğraştım,paintte yazıda yazılıyormuş be::)))

Yazının başlığına dönersek gerçekten bu iş bitti.Doktorum bu haliyle başardıysa herkes başarır.Yeterki ben bunu yaparım deyin ve kendinize güvenin.Bir düşünsenize adamın gözünde büyüteç larva tranferi yaptı ve başardı.Bu büyük başarıyı mükafatlandırıp mezuniyet belğesi veriyorum huzurlarınızda,bir dahada böyle yetenekli çırak almayacam.Vatana millete inşallah hayırlı olur.

Not Resimler Muhteşem abime ait.Belgeyi daha önce almanyadan ital etmiştik::))Mehmet Yüksel dizayn etmişti üzerinde değişiklik yaptım.

4 yorum:

  1. Abi diplomayı senden aldık ya yeter. Hakikaten bu sene bu günlerin hazırlıkları ve yapılacakların hayalleri ile geçti. Allah utandırmaz inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Muhtesem abiye tebrikler, Bu kutularda yumurta atmis genç analari gormek umidiyle...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten bu diplomayı hakettin Muhteşem bey.Birde bizim belge öyle halk eğitim filan işi degil direk bakanlıktan.Ayrıcada sizin gibi üstün performans gösterenleri bakanlığım sitesinden onure ettik::))

    Herkese hayırlı olması dileklerimle.

    YanıtlaSil
  4. selamün aleyküm üstad
    benimde hiç belgem olmadı
    yani bende belgesizlerdenim
    kendine iyi bak
    kal sağlıcakla

    YanıtlaSil