14 Mart 2008 Cuma

3-5 NÖBET VARDI,5-7 NÖBETİDE GİRDİ.::)))

Beklediğimiz takviye arılar bu gece geldiler.Saat beşe çeyrek vardı telefon geldi.Abi feribota bindim 40 dakika sonra oradayım.Akşamdan araba ayarlmıştım hemen atlayıp gittim eskihisarda üç beş nöbetine.Muğlalı Ahmet kaptanlara iki kovan arı yollamıştı.Kısmetse hafta sonuna takviye yapacaz kovanlara.Üç beş nöbeti bitti,nöbetçi çavuşu beş yedi nöbetinide çaktı.
Saat 7.30 doktor arıyor ne yaptın.Yav gözüne çöpmü battı bir yat yerinde.Daha arının sahipleri aramamış, sana ne diyeceksin yaşlı başlı adam diyemiyoruz işte.İçimden de geçmiyor değil hani.Muhteşem abi işlem tamam diyorum,ooo diyor güzelll.Arıları saat 7 gibi açtım daha hava tam aydınlık değildi,arılar çimenlere yayıldı uzakta durmaya çalıştım,sokulmadan kaçıp geldim.Hacı amca bakacak gene ne oldu buraya en önde benim arılardan bıktı.Şimdi arkadan da bunlar pres yapacaklar.
Hacı amcanın sağ kalanlar,12 tane arıdan şimdilik 5 tane kaldı,üçden aşağıda düşmez diyor.
Kaptan sesi dinlee sesiii.
.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

1 yorum:

  1. Ali Abi ses mutis valla....Simdi sana nedesem az..Bakalim hayirlisiylda sunlari benim kovanlara dagitsak..Analari kestirmeden..

    YanıtlaSil