27 Mart 2008 Perşembe

KÖSTEBEK SAVAR GELDİ

Doktorumuzu muzdarip eden köstebekler varmış tı::))).Köstebek savarlar şu an Gebze'ye kadar geldiler.Çok pis köstebek avlarım demiştim ona inanmadı::)))
Sosyeteye ikinci doz şurp verildi,akılları başlarına gelmiş bunlara iyilik yaramıyor.
Çoktan beri icraatları yoktu,dün biri gene intihar etti.
Makina elimdeydi ben resim çekerken yavaş yavaş iğne sonuna kadar deriye oturdu,filmini çektim görmeden çekimlerde bazen ıska olabiliyor.
Bundan sonra gündemimizde Cemil ustamızda olacaklar.Kış boyu yattım yattım,şimdi yapılacak işler var olduğunu farkettim::((( Bitermi be dünya iş,yalnız başınıza birde.Kapaklar çok yakında devreye girecekler,hesaplar kitaplar yapıldı.
Böyleydiler bir işe yaramıyorlardı.
Bu hale getirdim.
Bayağı toz yuttum be.
Cemil ustada resim çekme yetenegide fena degil.Daha ilk gün degişik açılardan resimledi be bizi.
Kutularımızın çıtalarının bir bölümü hazır,bir kaç akşamda bunları acilen bitirip,birde bunlara uygun karakovan yapıp bir kovan arıyı boşalmalıyım.Örülmüş veyavrulu kutu çıtaları lazım.Bu arada fondon şekeri için bir yerlere mesaj attık,oradan ingilizce geldi birde mesajı yurdumuzda dolaştırdım,Türkçeside geldi,onuda arada bir yere atarım.O kadar gündem doluki hangi birini yayınlayayım::)))))
Bir Not.
Bu blog'dan yeni haberim oldu.Bayagı güzel ,yeterli performansı gösterirse linklere alacağım.Şimdilik sadece arasıra bakarım ne yapar::)))
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

3 yorum:

  1. Aliciğim ustalığını bilmem ama o elbise çok yakıştı sana .Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Abi elimiden bir çok iş gelir.Ustalık idare eder işte,kendi işimi kendim görüyorum büyük oranda.15 yaşlarındayken marangoz hanede çıraklık etmiştim 4 ay.İnsanın ne bilgisi olursa olsun ilerde hepsi işe yarıyor.Önemli olan iyi şeyler yapmak.Ama iş çok fazla bol bol akşamları toz yutmaya başlayacam.Doktorda bekliyor hasta olupta elime bir düşse diye.Kendisi geçenlerde hasta oldu::))) Kestane balı önerdim::))

    YanıtlaSil
  3. e kolay gelsin ne diyelim başka.Sana ayak uydurmaya kalkarsak işimiz zor.

    YanıtlaSil