12 Mart 2008 Çarşamba

BU RESİM BAŞKA BİR YERDE KULLANILDI


Benim pazar günü çektiğim bir resim yabancı bir bloga konu olmuş.Tercüme ettirdim diyormuşki,ne yazdıgını anlamadım ama resimden ne dedigi çok iyi anlaşılıyor.Birde Türkçe nasıl bağırılıyor acıdı diye,yav bu arıcılar bir acayip.Her şeyde merak edilmezki.Gel nasıl bagırılır gösterelim::)))Çok video falan var demiş tercümelere göre.Adamların bir iki senede çekip yayınladıkları benim günlükte haftada yayınlanıyor.Bunların büyük bölümüde resim olunca herkesin anlaması kolaylaşıyor.Birde bloga yorum yazdık::))

http://mellifera.blogspot.com/

Bu arada bloga güncel siteleri gösterdinini sandığım link eklendi.Benim düşündüğüm gibi otomatik degilmiş.Otomatik olanlar paralı ve ticari sitelere takılıyor.Bizimkinin kapasite 10 yeni haberi gösterecek.11 Haber varsa ya bir gün sonra listeye girecek.Daha bunları tam ayarlayabilecekmiyim bilmiyorum.Zaten hergün ben listemdekileri tarıyordum.Zaten güncellemeyenleri iyice eledim.Ama bu sistem kullanıcılara kolaylık sağlarken,blog tıklamalarına zarar veriyor.Çünkü listenin altına bastıgınızda güncellenmiş sitelerin tamamını bir seferde görüyorsunuz.Ama bu sistem takılı olanlar listelerinde kimler var,ne yapmış taramak zorundalar.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder