4 Mart 2008 Salı

BALKON SOSYETESİ DEGİL,SANKİ FİL

En son bakon sosyetesine kekin yanında ballı şurup vermiştim.Ertesi gün duruyordu.İki gün bakmadım göçürmüşler be.Depoyu gene fulledik.Fakat eski hızı yok sanki geri gidiyor.Kışın karda bile iki çıta yavru vardı,bu büyük ihtimal ardığım Muğla galiba.Ama henüz içine bakamadım,fakat eski hırçınlıgı yok.
Depoya koyarken artan şuruptan çıta üstlerine döküyorum.Bir kaç resim çekene kadar döktügüm şurup uçmuş. Sanki fil var kutuda.
Birazda resim kesme antremanı yapıyorum,unutmayalım.

Filimler var aşağıda bu bölgelerdekiler artık bıkmıştır,ama doğu tarafı bu görüntülerin özlemini çekiyor.Az kaldı bahar sizede gelecek."Bakkonda arıcılık" yaptık desek yalan olmaz birde bir sürü gözlemimiz oldu."Arıcılık"açısını degiştirdik,seneye daha çok balkoncu "arıcı" türeyecek
.......
Arıların şurup çekmeleri o kadar hızlıki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder