6 Mart 2008 Perşembe

KEK VERME SÜRESİ

Benim geçici arılık,romanlar gibi dolaşıp duruyorum bakalım yeni yer neresi olacak.
Selahattin abi arılıkta dolaşıp duruyordu,filim çekiyordu bazende beni çekmiş.İşin en ilginci,kayınçosunuda unutmamış.Biz böyle çalıştık işte arıların içinde,oda uzaktan bakıyor ama sokulanda o oldu::)))
Bu resimler çalışma yaparken çekilmiş.
Burada güneş tam karşımda ve resim çekmem için güneşi arkama almam lazım bu seferde gölgem düşecek.şu an tahmini resimler çekmekteyim.Bulunduğum yerden güneşe doğru çekim yapsam bu sefer resim kalitesi düşüyor.Resim çekerken bol çekin bir iki resim çekerseniz seçeneginiz az,ama bol çekimde şahane resimler yakalarsınız.
Bu resimde güzel yakalanmışım.Aynı yukardaki resim gibi makinadan görmeden resimler alıyorum.Hem gölge yapmamış hemde güzel görünecek resim almış 0luyorum.
Selahatin Abimin çekimi resim ve filimler bu gün postayla geldi.İçlerinden seçtiklerimi sizlerle paylaşacam.Degişik resim ve filimler var,şu an yutubiye bir filim atıyorum,biride burada.Bazı blogerci arkadaşların resim ve haber yaparken eksikliklerini gidecerek,resim çekme açıları falan var.Ben eskiden kendimi çekemiyordum bu benim içinde sizin içinde iyi oldu.Bu filimde çok kısa sürede kek verilmesi var,10 saniyede işlem tamam.


Bu arada Rizeye göderdigim anaarılar kovanlara verilmişler inşallah kabul edilirler.

Kek le ilgili önceki görüşlerimin yanlış oldugu ortaya çıktı bunun için kışın ve baharda kek vermek çok sakıncalı. Arıcılıkta ileri gitmiş ülkelerde sonbahar kış ve ilk baharda kek verilmiyor. Kek sadece yazın arıların yavruyu kestiginde yavru attırmak için verilmektedir.Son yazdıgım yazılardan birisi aşagıdaki linkte mevcut.

NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder