23 Mart 2008 Pazar

ARTIK YAVAŞ YAVAŞ MARANGOZUN YOLUNU TUTMAYA BAŞLADIM.

Tam dört beş sene olmuştur bu kovanların bu halde bırakılmasına.Daha belediyede işe başlamamıştım ne hayallerim vardı ilk yıl 100 kovan her yıl yüz yüz artırıp 300 kovanla arıcılık yapacaktım.Daha ilk 100 kovanın inşaatı devam ediyor.O zamanlar manavlık yapıyordum en son işim oydu yani,yapmadığımız iş kalmadı,en son manav Ali.Şimdilerde ne olduğumuz belli degil.Bu resim buz dagının bir ucu diyebilirim.Bakın arkada daha neler var.
Üsttekiler kovan katı,aşağıda çıtalık keresteler yatıyor,son hatırladığıma göre bu malzemeden katların içindede olmalı.
Burada 50 tanenin üstünde kovan olacak kasa var,altları çakılı,ayaksız kapaksız ve çıtasız benim el atmamı bekler.Bitirsem müşterisi hazır doktorum 20 kağıt veriyor,o Kayseri'li ben Niğde'li bu iş yatar.Aslında bitik sayılır alt çakılmış pinoteks çekili başka ne lazımki kovana.Birde kulp taktım mı tamamdır.Aslında kurusun diye bekletiyorum desem yiyen olurmu ki?
Cemil ustada hazır bulmuş önlük asacağını,kovanlara çivi çakıp birde kep asmış.


Bumu? bilmece çözün.Sadece Adige biliyor ne oldugıunu.Ondanda laf çıkmaz::)))


NOT:Acayip yorumlar geliyor,yarın hepsini birden yayınlıyacam ona göre yorumsuz kalmayın haa.::))
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

6 yorum:

  1. Abi bence bunlar musluk deliğini daraltmak için hazırlanmış küçük takozlar ama sen karton kıvırıpta daraltmıssın bazılarını onun için emin deigilim

    YanıtlaSil
  2. Cevabı Açıklıyorum.
    Ali Türk bahar aylarında ortalık çamur olduğu için arılarına nal çakmaya karar vermiş. Bu aparatta o işe yarıyor işte..
    Ben kendisine olmaz Dedim dinletemedim malesef...

    YanıtlaSil
  3. Ya bu çıtalar yuvarlak olacak bir yanlışlık var ama:)

    YanıtlaSil
  4. ya unuttum 20 kaat eski fiattı dolar düştü şimdi 15 kaat veririm

    YanıtlaSil
  5. Abi depoladığın kovanlar nerede onu yazmamışsın.
    En son resimin de çıta olacak herhalde benimki sadece tahmin.
    selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Mehmetcim kovanlar bir marangoz arkadaşın dükkanında.Bir sürü marangoz arkadaşım var zaten::)))

    YanıtlaSil