7 Mart 2008 Cuma

HER ŞEY BİR ACAYİP İŞTE

merhaba Ali abi seninle tanishmak isteris.bizde ana deishmek istermisin .bize telefonunu yazarmisin .bu ay bulgaristanda dobric shehirinde buyuk arici fuari var .seni davet ederis bulgaristana.ben bulgaristandan Shirin .selamlar

Bir sürü değişik mesajlar alıyorum.Yukardaki mesajı özellikle seçtim.Şimdi biz dışarıdaki arılara hastayız,dışarıdakilerde bizdeki arılara.Shirin anladığım kadarıyla Türk.Bulgaristan’da anaarı üretiyormuş.Anaarı takas edelim diyordu.Kendisi iki sefer mesaj attı aynı içerikli,birincisine kafa buluyor diye esledim gene mesaj attı,birde Bulgaristan daveti var,benim şimdilik pasaportum yok,ve kendisine sordum niçin buradan anaarı istediğini,cevap geldiğinde önemli şeyler olursa paylaşırız. Birde bu tür mesajlar geliyor.


DAYANAMADIM YAZACAM. gebze gibi cennet mekan bi yerde arıcılık yapıyorsunuz sonbaharda manyak püren resimleri yayınlıyorsunuz ve hatta alah allah arılar bu mevsimde oğul verirmi falan diye hava yapıyorsunuz.
ben hiç %0 zaiyatla kışı çıkardım diyorsunuz
övünüyor övünüyorsunuz
olsun ama biz sizi böylede seviyoruz
VE başarılarınızın devamını diliyoruz
hadi buyrun marmaranındoğusunda veya içanadolunun kuzeybatısında arıcılık yapında
GÖRELİM


Bende derim ki yaz,yaz.Sizin oralarda kaç aydır yattığınızı bilmiyorum sanma::))Bir de buraya bak hiç dinlendik mi,siz yatarken sizlere sitelerimizden servisler yapıldı.Firesiz çıktım diye tabi ki övüneceğim.Aynı yerde bir sürü kovan söndüren var,sadece birini söyleyeyim 120 kovandan 60 kovan kaldı.Bir sürü kişide duyumlarıma göre ölen arılarını saklıyor.Fakat ben arıcılığı her yerde yaparım.Ben sadece arıcılıkla ilgili işlerde yapmıyorum.Arıcılardan tutunda bilim adamlarına kadar herkese sataşıyorum.

Kendini arıcı sanıp milleti yalanlarla kandıran var,anaarı üretmediği halde bir yerden anaarı alıp ürettim diye satan.Bal üretip satmadığı halde fatura temini yapıp bal teşviki alıp içimizde adam gibi dolaşanlarıda teşhir ediyorum.onlarıda hizaya getiriyorum,hafiye gibide araştırmalar yapıyorum.Namuslu ve şerefli kişiler yalan söylemez,söyletemezsinde.Yalancılarda bana göre şerefsiz ve namussuzdurlar.Yalan karşındakini kerizlemek aşağılamak ve küçük görmektir adiliktir.Daha ne diyeyim ki,var mı yalanı savunan birde bunu sorayım bari.

Kimsenin ticaret yapmasına karşı değilim.Bir liraya al on liraya sat bu gayet normaldir.Bir liraya al yemin ederek 5 liraya sat bu haramdır.Yalan söyleyerek sat haramdır.Benim meselem bu.Acayip biriyim işte,pire için yorganları anında yakan biri.


Birde hiç anlamadığım mesajlar geliyor yabancı sitecilerden,arıcılardan yutubiden.O kadar çok alanda varım ki bazen diyorum nerden bulaştım bu işlere.

Mesajlara hiç dokunmadım orjinalleridir.Sadece isim ve adresleri çıkardım.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

2 yorum:

  1. Helal haram kavramını bilen üstat
    ağzına sağlık iyiki varsın
    Allah senden razı olsun
    selamün aleyküm
    kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi gidiyorsun Ali kardeş, devam..... Sonuna kadar yanındayım .Doğruları söylemeyen namaerttir.Az bile yazıyorsun .Birileri rant sağlayacak diye sessiz mi kalalım .Tabiiki yazılanlar birilerinin rahatını bozacak , alınanlar alınsın , dürüst çalışanlar , gerçek arıcılar neden alınsın ki? Madem ki bir hizmet için yazıyorsun üstelikte hiç bir karşılık beklemeden ,devam....
    Çıktığın bu yolda yalnız değilsin . Sonsuz selamlar.

    YanıtlaSil