17 Mart 2008 Pazartesi

SON DURUMLARIN DEGERLENDİRİLMESİDİR

Son bir haftadır olmadık işlerle uğraşıldı.Yeni oluşumlar peşine gidildi.Edindiğim son bilgiler ise insanların gülünç durumlara düştüğü yönünde.Msn salkım hakkında bir yazı yazmalıyım ,çünkü boş işlerle kimse vakit harcamasın.İllede biz bir çatı arıyoruz diyenler varsa eski gurup birkaç kişi haricinde aynen duruyor,adres herkes için eski yerdir.Ben daha önce açıklamamı yapmıştım,herkes bildiği yolda gitsin.Ne eski oluşumda olacağım nede yeni oluşuma destek olacağım.Ben tek başımayım ve her şeyimi paylaşmaya devam ediyorum.Beni ister sevin ister sevmeyin ben sınırları geçmişim.Başka ülkelerden izlenen birkaç kişiden biriyim.

Şimdi sitesini aylardır güncellemeyip benim bayrağım altında toplanın diyen veya diyenlere de gülerim.Ben çalışacağım çabalayacağım,gidip birilerinin himayesine gireceğim.Ben en basit haberlere bile ne kadar zaman ayırıyorum siz biliyormusunuz.Her hafta en az 200-300 fotoğraf çekiyorum ve tecrübelerimi insanlara aktarmaya çalışıyorum.

Birileride gel benim gurubuma diyecek nasıl olsa memlekette keriz çok yiyenler var.Projelere bakıyorsun ıslah yapacaklar amatör arıcının ıslahla ne işi olurki bunu yapacak olanlar zengin ve diplomalı kişiler lazım birde buna devlet destek olmalı ve ilk meyve 4 yıl sonra elinize geçecek.Bu sırada salkımdan biri diyorki benim daha arım yok arı alacam yav dur deyip susturuyorlar onu ve işin en can alıcı noktası laf birine geliyor biriside diyorki onun diploması varmı.Olay burada bitti,bu cümle işin kırılma ve yıkılma noktasıydı.Yarın salkımdakilerede aynısı olmayacakmı Ülkemiz arıcılığına önemli katkıları olan birine sen kimsin diyebiliryorsa ve onun diplamasımı var, demek çok abes oldu. birilerine derde size denmezmi sanıyorsunuz.Ben toplantıdan bunları çıkardım sizde sakin bir kafayla bir düşünün hele daha neler çıkaracaksınız.İşin garibi benimde diplomam yok.Ama beni kimse paylaşamıyor,acayip kariyer yaptım hemde diplomasız::)))Birde bir sene filan önceye gidin ben ve blogumun falan yok ne bulacaksınız. Benim ölçüm kesinlikle diploma olamaz.Önemli olan herkesin çorbaya gücü oranında tuz eklemesi,diploma biliyorsunuz tuz yerine hiç bir zaman kullanılmaz.Diploması olanlarda hiç bir zaman diplomazsızları böyle küçük görmemeli.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder