11 Mart 2008 Salı

ARI SATIŞI BAŞLAMIŞ.

Benim günlügümü takip edenler bilirler.Resimdekiler Muğla'dan Ahmet ve eşi.Arıcılık yaparlar.Yüksek miktardada kovanları var.Ara sıra görüşürüz,kışın demiştiki martta arı satacam.Bende bu gün bir telefon edip hal hatır sordum.Durumlar iyi degil dedi.Köylerinde kışa girerken 10 kamyon arı varmış şimdi bir kamyon arı kalmadı dedi.Sebebini sordum Trakyada atılan bir ilaç,peki sendeki durum ne, bendede zaiyat var ama beni son baharda pürene gitmem
kurtardı diyor.
Ahmetlerin göçbeylei köyündeyken konuşmasına göre 700 kovandan bahsetmişti.Bir kaç yerde arısı vardı.Bu gün fiyat nedir dedim çıtası 20 diyor,piyasa nedir bilemiyorum.İşine gelen olursa gitmeden bir ön görüşme yapabileceginiz numarasını izin alark buraya yazıyorum.Tel.0 532 725 76 34.Parayı verene satacam dedi,inşallah her şey herkesin gönlüne göre olur desem,diyeyim.

Arıcılarımız zor durumda bana kalırsa geçen seneden daha çok arı ölümü oldu.Ama ben geçen seneki gibi bir sezon yaşamadım diyebilirim.İnşallah bu sene herkese iyi bir sezon olur.

Not. Resimler kendilerini Eylül ayında ziyaret etmiştim soğuk bir havada o zaman çekmiştim.Göçbeyli köyünde.


NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

1 yorum:

  1. merhaba arkadaşlar;
    sizlere öyle bir kovan tavsiye edeceğimki Türkiye'de üretimine geçen sene başlandı. Ben 50 adet aldım çok memnun kaldım. Kovan dediğin böyle üretilir. ağırlığı 10 kg. Soğuğa, sıcağa ve neme karşı %100 izolasyonludur. Altı dış yüzeyine deniz-yat kontrası içerisinede yumuşak kavak kullanılmıştır. kovanın adı SİHİRLİ KOVAN üretimi MERSİNDE yapılıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. sizlere işyeri ve sahibini telefon numarasını bırakıyorum.
    tel: 0324 358 44 84
    cep: 0532 550 85 04

    YanıtlaSil