9 Mart 2008 Pazar

BU GECELİK DİYEYİM BU KADAR,ÇOK RESİM VE HABER VAR..

Ayrıntılara daha sonra girecem.Bu gece eve geç geldim.Birde misafirler vardı.Şimdilik herkese teşekür ediyorum,bize iyi baktılar,doktorda yoktuya dişlerim aylar sonra bir et yüzü gördü,şükürler olsun yarabbi.
Arı ense traşını çok sevdi::))) "Arı sokması" Yada "arı ısırması"Hemde enseden.

Yakından böyle oldu.Aşagıdada sevinç naraları var,bende arıcı ve aşısını oldum diye.Benden"arıcı"olurmu deyip duruyordu oldun bile dedik.

Not.Artık dikkat ediyorum benim içinde olduğum haberler varsa günlüklerde,sansür yiyor.En sonunda bende site özetleri ilave edecem,tüm blogların tıklamaları temelli bitsin.Dün biz Tuncay'ın arılıktaydık,Oktay ben Salih Asım ve İlhami abi.Ben daha detaylı haber yapmadım.Aşagıdaki linklerde bazı resimler ve haberler var.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

6 yorum:

  1. Ya arkadaş senin olduğun yerde niye bu arılar hep yenileri sokar.:))

    YanıtlaSil
  2. abi o arı bakanı ya ne derse arılar onu yapıyorya mutlaka ondandır

    YanıtlaSil
  3. Ya o degilde, aynen bir haberci gibi kamera elinde bisey olsada yakalasam gibi.. bunuda iyi yakaladi haniii.. bi tek aci var mi aci demedigi kaldııı..:))

    YanıtlaSil
  4. insan biraz alıstırırda sonra arıları üzerime salar ben vazgectim arıcı olmaktan :):)

    YanıtlaSil
  5. Sen aşıyı oldun be,nere gidersen git::))
    Cihan'cım öyle ben arıcı olmam demekle olmuyor,ne maceralar var,doğal hayat.::)))

    YanıtlaSil
  6. Allah muhabbetinizi artursun eksiltmesun.

    YanıtlaSil