28 Mart 2008 Cuma

SİZ SÖYLEYİN BU ADAMI NE YAPAYIM

Bu doktoru ne yapayım,yavhu arılara bakıyorduk,heralde artık doktorlarada bakım yapmam lazım.İşi gücü yok benimle uğraşıyor,kimseye iyilik yapmaya gelmiyor.En son asistanımın söylemini diline dolamış ::)))


http://ariciilkyardim.blogspot.com/



Akşam iş dönüşü bir kuş mağazanın birine girip kendini harap etmiş.
Minicik serçe herkes korkmuş hayvandan.Bizim pastacı dedi bu gidik bana verdi,ilk yardımcıyızya bir su içirdim olay tamam,balkona bırakmamla uçup gitmesi bir oldu.
Sosyete anası iyi,çıtalara basmış yumurtayı,yeniden antibiyotikli bir şurup banyosu yaptırdık hepsine.
Mevcudu güzel.Burada bir konuya açıklık getirmem lazım.İnsanlar sürekli arılarıma ne ilacı veya vitamin olarak ne verdigimi soruyor kovanlarımın hiç birine besleme yaparken ne bir ilaç nede vitamin verdim.Sadece balla yapılmış kek verdim şu an fondon veriyorum,zayıflar fondanda zorlanıyor onlara devamlı kek,birde en son aldığım furuktözle yapılan keki daha hiç vermedim.Bu konu böyle biline.
Sosyete basımış yumurtayı,durumlar iyi.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

2 yorum:

  1. sosyeteye geçmiş olsun atlaşmışki yumurtlamış nede olsa bütün kış beraberdiniz ayrılmak olmazdı.arıların saglıklı
    bal sezonun bereketli olsun

    YanıtlaSil
  2. ELİNDE KAMARASI OLAN BU ARKADAŞ BENCE PAPARAZİ SENİN SOSYETEYİDE METYAYA MALZEME YAPMAYA HAZIRLANIYOR BU ARA BU İŞ ÇOK REVAŞTA ÇOKTA GÜZEL PARASI VAR HA BENCE SEN KORUMA TUT DOKTOR BU KAN GÖRMEYE ALIŞIK

    YanıtlaSil