5 Mart 2008 Çarşamba

NE MAÇTI BE,DOKTORUM NEREDESİN HEYACANDAN GİDİYORDUM::)))

Anadolu arısı,ispanyada balın gözüne gözüne vurdu.
Belkide hayatımdaki en heyacanlı futbol maçıydı.Kafadan maça iki sıfır yenik başla,çok enterasan oldu.

Böyle bir sevince ülke olarak bence ihtiyacımız vardı.Teşekürler fener bahçe.Gerçi Selahattin abi senin bu işten kazancın ne diyecektir::)))

maç dün geceydi hala heyecanım devam ediyor be.



Buradada zafer yumagı.
Not,Eskiden herhangi bir sayfada resim lazım olsa,ekrandan resim çekiyordum.Selahattin Güney abi bir akşam dediki.Paint dosyasını aç,evet.Resim alacagın yeride aç,onada evet dedim.Şimdi kılavyede Print-screen diye bir tuş var ona bas.Sonra daha önceden açık olan paint sayfasına dön.Yukarda düzen adlı yeri tıkla ve yapıştıra bas.Odane biraz önceki sayfa resim olarak karşınızda neresini isterseniz kesiyorsunuz.Ben bunu öğreneli daha doğrusu Selahattin abi öğreteli iki ay falan oldu.Bazen çok işe yarıyor.Burada yazdımki benim gibi bilmeyen çok vardır.Belki hoşuna giden bir resmi almak isterse bir yerden sistem böyle yani.
Resimler aşagıdaki linkten alınmıştır.

6 yorum:

  1. Ali Abi,
    Böyle bir maça yürekler dayanmaz be.Saat 04.00 a kadar uyuyamadım.
    Bir FB taraftarıyım ama yıllar önce GS için de böyle sevinmiştik.
    Bu gibi maçlarda iş artık milli maç gibi olduğundan hangi takımımız olursa olsun bizi gururlandırıyor.
    Kendi blogumda da bir kaç foto falan koyup bu gururu arı dostlarıyla paylaşayım diye düşünüyordum.Ama foto işini bilmiyordum.Ballı Baba'nın resim alma işini sayende öğrenmiş olduk.
    Her sabah olduğu gibi bu gün de senin blogu ilk tıkladım,Ali Abi kafamdakini fazlasıyla yapmış.Eline sağlık büyük adamsın vesselam.
    Saygı ve selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Bir yer düşünün 11 tane oldukça zengin adam ve 1 top. Bu 11 adam topa vurmak için koşup duruyorlar. Bir gariban onları seyrediyor ve heyecanlanıyor ya heyecandan gidecek yada doktora ve ilaca para harcayacak. İşte kader bu olsa gerek:)))

    YanıtlaSil
  3. FENER ÜSTÜNE DÜŞENİ YAPTI .BİZE KUTLAMAK DÜŞER SEN YİNEDE DOKTORU YANINDA GEZDİR NE MELAZIM ÇÜNKÜ SEN ARICI ALEMİNE LAZIMSIN
    YİNEDE TEBRİKLER TEBRİKLER TEBRİKLER

    YanıtlaSil
  4. Ali benim açımdan karı tartışılır ama sana peinte fotoğraf yapıştırmayı öğretmesi bile iyi şey. :))
    Ülkece sevindik beeee

    YanıtlaSil
  5. Evet bu yorumları okuyunca bende fenerli arıcı olarak yazamadan edemedim; bana belki futbol günümüzde insanları uyuşturma aracı olarak kullanılıyor ama yinede benim ve bizim gibi toplumların tek ve büyük zevk aldığı lüksümüzde bize çok görülmese gerek.Ayrıca yeryüzünde başka bir örneği olan bir etkinlik varmı milyonlarca insanı peşinden koşturan?

    YanıtlaSil
  6. Abi hepiniz sağ olun,resim işide aklıma geldi birden,bak biri daha bilmiyormuş öğrendi işte.

    Yanlız doktor abim,30 metre arı taşıdı dağıldı be.Bir top topa vurmak için 11 adam diyor.22 tane futbolcu oluyor onlar üç birde yedek dört hakem ve milyonlarca izleyizci var.

    Tabi sende fenerli ol.Bu anadolu arısıdır,dün ispanyadan acayip bal aldık.Ziko flora takibini iyi yapıyor::)))

    YanıtlaSil